Een verzoek aan de minister over elektroshock.
8 mei 2025 stuurden wij (NCRM, deze website) een verzoek aan de minister van VWS (gezondheid) om de registratie van toepassing van elektroshock (ook bekend als ECT) op orde te brengen.Onze stichting streeft naar volledige afschaffing van deze barbaarse zogenaamde therapie, maar omdat voor stappen in die richting de medewerking van het psychiatrisch establishment nodig […]
